Hösten...

0kommentarer

...har nog kommit för att stanna. Kallt i vinden, båten på land och trädgårdsmöblerna på vinterförvaring är tydliga tecken. Men det är ändå förvånansvärt grönt fortfarande, vilket gör det lättare.





Just nu är jag mest bara trött i nacken och hoppas att helgen ska gå snabbt som attan, så att det snart är måndag.
Låter kanske knepigt, men i min nuvarande situation väldigt naturligt. I tisdags drabbades jag nämligen plötsligt av näthinneavlossning på ena ögat. Det blev snabb tid hos läkare och operation i Malmö dagen därpå. Problemet är bara att ögat nu är fyllt med gas, som ska trycka tillbaka näthinnan igen och då måste jag gå/sitta med näsan mot golvet fram tills på måndag! 
Det ser nog kul ut när vi kollar på TV på kvällarna. Jag lyssnar på den vanliga TV:n, men kollar på motsvarande play-kanal på iPaden, som ligger på golvet mellan mina fötter!
Nåja, viktigast är ju ändå att synen inte tar skada, så får jag väl ta tag i nackvärken så småningom.

Kommentera

Publiceras ej