Börjar packa!

0kommentarer

Tro´t eller ej, men mitt knä har blivit mycke bättre! Svullnaden minskar med ca 1 cm per dag och nu går jag nästan obehindrat!!! Nästan, sa jag.
Idag har jag i alla fall börjat plocka ihop lite till packningen och det lär nog bli fullt. Fundrar bara på vilka resväskor det blir. Men förmodligen ska Hanna vara hemma, så här finns lite att välja på.

Voltaren och elastisk binda är väl egentligen det viktigaste, förutom pengar, pass och "piljett". resten får bli som det blir.

Det kändes helt ok att jobba (halva dagen!) idag och morgondagen är relativt kort, så den ska jag väl inte slita ut mig med. Sen är det äntligen dags!!!

Bara ett litet problem kvarstår (förutom askmolnet...)
torsdag
den 13 majRegnskurar / UppehållRegnskurar / Uppehåll
fredag
den 14 majRegnskurar / UppehållRegnskurar / Uppehåll
lördag
den 15 majÅskaÅska
söndag
den 16 majRegnskurar / UppehållRegnskurar / Uppehåll


Hur kul är det med 16 grader och åska?
Men vi får hoppas att de har fel! Sånt händer ju faktiskt och det finns även betydligt trevligare prognoser, så varför skulle denna vara den rätta?

Kommentera

Publiceras ej