Påsklov!

1kommentarer

Det har bara gått fyra veckor sedan sportlovet, så visst känns det lite skumt med en ledig vecka igen. Fast det ska man säkert kunna stå ut med.
Synd bara att det fantastiskka vårvädret vi haft ett par dagar (med över 15 grader varmt!) verkar ha tagit slut, för tillfället i alla fall. Bara regn och regn och mera regn...



"Farmors" trädgård är fylld av vårblommor; snödroppar, vintergäck och krokus i massor, så visst är det på riktigt nu!



Idag har vi varit och tittat till husbilen, eftersom några husvagnar skulle ut nu till påsk, var vi tvugna att flytta lite på kärran. Men den fick rulla in igen. Vi lär inte åka ut med husbil än på några veckor, så det är lugnare att ha den inomhus ett tag till.

På vägen hem åkte vi förbi skoaffären i Laholm och där hittade jag vårens och sommarens fräschaste walkingskor!



Blir perfekta när vi ska ranta runt i Rom!

Jag har varit väldigt slarvig med att uppdatera bloggen, men eftersom det aldrig är någon som skriver kommentarer, så kanske ingen läser heller? Och då kvittar det ju! Det är nog bara så att Facebook har tagit över lite av mitt loggande...

1 kommentarer

Eva Johansson

27 Mar 2010 18:52

Hejsan Karin! Jag tycker det är jättekul att läsa i din blogg så jag hoppas du fortsätter. Ha en riktig skön lördagskväll. Kram

Kommentera

Publiceras ej