Nära nationaldagen...

0kommentarer

...men borde det inte vara sommar då? Vi har gjort ett undantag ikväll! Badat bastu! Vilket annars bara brukar förekomma under höst- och vinterhalvåret. Men kombinationen av ruggigt väder och två stela axlar (min högra och makens vänsta) gjorde att det var läge att frångå de vanliga principerna. Och visst var det varmt och gott! Men nu får det räcka tills det är höst på riktigt! (Även om bastuölen var fantastiskt god)
Peter ska till Halmstad och segla imorgon och en annan får väl slita med tvätt och städning...
Fats jag har ett problem - en blåsa UNDER foten! Fick den i onsdags när jag var med klassen på Experimentariet i Köpenhamn. Och den är väldigt störande! Svider, känns allmänt obehaglig och gör att jag spänner vadmuskelrna helt fel och kommer att få världens värsta träningsvärk snart. Köpte skoskavsplåster på apoteket idag, och det har gjort lite nytta, men blåsan är stor och öm! Kanske måste ligga mest i soffan imorgon...

Förresten! Glöm inte att rösta på söndag!!! Jag tror att Marit får min röst! Hon är så himla cool! Läste att hon bor på camping i Bryssel, vilket gör att vi ju nästan är kompisar. Vi campare emellan, menar jag.

Kommentera

Publiceras ej