GOD JUL!

0kommentarer

Nu är det bara timmar kvar till den dagen många längtat länge efter.
Julafton, årets höjdpunkt enligt de flesta barn jag träffat.
Men när går det över? Gör det överhuvudtaget det någonsin? Är det inte så att även många vuxna, utan att våga erkänna det, längtar till denna speciella dag?

Hela den senaste månaden har det ju för de flesta handlat om att förbereda på olika vis. Köpa julklappar, planera maten, fixa med pynt och belysning...you name it!

Nu är vi alltså nära! Det är kanske då det är som allra bäst? Precis som dagarna för en semester. Man har allt kvar, förväntningarna är på topp och visst är det härligt att längta...

Jag har inte skickat mer än ett enda julkort denna jul, så till alla er andra vill jag här ta chansen ett önska en riktigt god jul!
Men god jul menar jag en glad, lycklig, fylld av gemenskap, med några överraskningar och givetvis en hel del goda smaker i form av både mat, dryck och godsaker!

Njut av mina fina islyktor, årets vackraste, som jag tillverkat av 2-liters juicepaket tidigare ni veckan, när kylan hade greppet även om vårt sydliga landskap!

Kommentera

Publiceras ej