Fritt fall...

0kommentarer

Det har varit lite knapert med inlägg den senaste tiden och det kunde dröjt ännu längre...
Igår hade jag nämligen oturen att falla handlöst nedför källartrappan! Har köpt nya fina inneskor, så jag är "rund under tofflorna" mest hela tiden.

Men det är mindre bra när man ska gå i trappor. Fötterna bara rutschade iväg och jag efter...
Det var nog egentligen värst för Hanna och Fredrik, som såg alltihop! Själv hann jag inte tänka.
Nu har jag ont i hela kroppen, mest på vänster sida, nacken och inte minst i svnaskotan. Men det kunde ju gått mycket värre...

Det positiva är att nu får jag mest ta det lugnt, när alla andra stressar och sliter med alla julbestyr! Peter har just gjort leverpastej och håller på med sillsalladen nu. och jag tittar på!!!

Kommentera

Publiceras ej