Välkommen till min nya blogg!

4kommentarer

4 kommentarer

Kerstin Juhlin

23 Apr 2009 20:01

Grattis Karin! Det ska bli kul att gå in och kolla vad du skriver.

Jag har inte lyckats samla ihop mig för att blogga utan "talar" i bilder i stället. Den här veckan har jag lagt upp vårbilder dag för dag, på facebook, för att fånga den här tiden när allt börjar slå ut i naturen. Det går ju så fort och vips är hela världen grön igen.

Lycka till

Kerstin

Håkan falk

27 Apr 2009 08:38

Italien !! Rakt söderut va´? Lite vänster vid seglet (Genua)kanske........ så blir det bra? Sienna, Le Terme di Saturnia

,eller kanske Massa Maritima kan man bli varse, där det första fackföreningsavtalet för övrigt skrevs för de "Toscanca gruvarbetarna".

Men vafan, Vättern har åxå bad och jag har handlat större moppe. Blir Ni arga om jag kommer så Ni får se den?

PussPåAlla

Håkan

Ps flyttar nog till ett litet radhus,typ. Med gästrum om allt funkar..........till midsommar.

Välkomna (å bära). Skoja bara. Fast välkomna.

1:a turen/ R1200GSAdvlast-016r.jpg" rel="nofollow">http://www.raptorsandrockets.com/images/BMW/BMWR1200GSAdvlast-016r.jpg

Inför 2:a turen/ BMWR1200GS.jpg" rel="nofollow">http://www.powersportstv.com/adminuploadedimage/400x200/2008BMWR1200GS.jpg



Sist men inte minst: Oturen/ eller rättare sagt strax innan............

Puss

Håkan falk

27 Apr 2009 08:40

Sist men inte minst: Oturen/ eller rättare sagt strax innan............ Gustafson-italyf.jpg" rel="nofollow">http://www.horizonsunlimited.com/newsletter/images2006/2006-08Gustafson-italyf.jpg

Puss igen

Anna

27 Apr 2009 09:09

Lycka till med den nya bloggen :D

Kommentera

Publiceras ej